ورق استیل 321

ورق استیل 321

این ورق استیلی یکی از متریال های بسیار مهم ساختمانی است که از پرکاربرد ترین ورق های استیل در صنایع مختلف نیز محسوب می گردد که عمده استفاده آن در صنعت ساخت و ساز انواع ساختمان است. این نوع از ورق استیل به دلیل داشتن انواع بسیار منحصربفرد خواص فیزیکی و شیمیایی خاص خود، در بسیاری از زمینه های صنعتی و تجاری استفاده های گسترده ای دارد. در حقیقت دلیل محبوبیت و تقاضای بسیار زیاد صنایع مختلف از ورق استیل 321 نیز دارا بودن این محصول از چنین خواص و ویژگی هایی است که استفاده آن را به عنوان اصلی ترین مواد اولیه در اکثر صنایع تبدیل کرده است.

ورق استیل 321 چیست ؟

این ورق در دسته بندی استیل‌های ضد زنگ دسته بندی شده است و دارای خواص ضد زنگی است که تمامی ورقهای مشابه اش در این دسته بندی دارا می باشند. یکی از مهمترین و شناخته شده ترین خاصیت این ورق نیز مقاومت بسیار بالایی است که این محصول در برابر انواع خوردگی های محیطی و اکسیداسیون داراست. تمامی این خواص منحصربفرد و بسیار کاربردی این ورق از طریق افزودن و وجود عناصری مثل تیتانیوم به ترکیب شیمیایی و آلیاژی آن بوجود می‌آید. عناصری که در مقادیر مشخص و معین در بین دیگر عناصر سازنده این آلیاژ باعث شده اند ورق استیل 321 در کنار تمامی خواص منحصربفردش دارای مقاومت خوبی نیز در برابر حرارت و دما های بسیار بالا باشد و به لطف دارا بودن این خواص آن را به یک انتخاب بسیار مناسب و کاربردی برای صنایع و شرایط صنعتی با دماهای بالا تبدیل کرده است.

کاربردهای ورق های استیلی 321

ورق استیل 321

کاربردهای ورق استیل 321 بسیار گسترده است و به گونه ای می توان گفت که در بسیاری از صنایع و بخش‌های مختلف صنعتی وجود دارد و به عنوان یکی از مهمترین متریال های مورد نیاز، استفاده می گردد. به عنوان مثال، استفاده از این ورق در صنعت پتروشیمی بسیار رایج است و در صورت نبود این ورق استیلی به سختی برخی از امور پتروشیمی میسر می گردد این ورق بسیار کاربردی به عنوان مواد اولیه صنایع سازنده برخی از تجهیزات به طور مداوم، سالهاست که استفاده می‌شود که پس از ساخت قرار است با شرایط شیمیایی سختی روبرو شوند که به لطف برخورداری این ورق از خواص بسیار منحصربفردش قدرت و استحکام و مقاومت کافی را برای این مساله دارا می باشند. همچنین، در صنایع خودروسازی، این نوع ورق های استیلی در ساخت قطعاتی در خودرو که وظیفه تحمل و هم جواری با دماهای بسیار بالا را دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید
ورق استیل 309

آشنایی با کاربردهای دیگر این محصول

از دیگر کاربردهای ای ورق بسیار مقاوم و مستحکم استفاده در صنایع پیچیده و حساسی مانند صنعت هوا و فضا می باشد ، در حقیقت ورق استیل 321 در صنایع هوا‌فضایی نیز دارای کاربردهای گسترده و فراوانی است. به دلیل مقاومت بالایی که این ورق در برابر حرارت و خوردگی های محیطی دارد، به عنوان یکی از اصلی مواد اولیه در ساخت قطعات موتورها و سیستم‌های احتراقی فضاپیماها استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای مهم این ورق استیلی، استفاده از آن در صنعت غذایی است، از این ورق های استیلی در ساخت انواع تجهیزات مهم در صنعت غذایی مانند : ساخت برج‌های تبادل حرارتی و ساخت انواع ماشین‌آلات پخت و پز استفاده می‌شود.

در نتیجه، این نوع ورق با خواص مکانیکی قوی ای که دارا می باشد به همراه، مقاومت بسیار بالایش در برابر انواع خوردگی و حرارت های بالا ، و کاربردهای گسترده ی دیگری که در صنایع مختلف دارد، یک انتخاب مناسب برای اکثر صنایع و زمینه های تولیدی محسوب می گردد.

خواص و ویژگی های ورق استیل 321

ورق استیل 321  بسیار کاربردی دارای خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردی است که آن را به یکی از اصلی ترین مواد مورد نیاز در صنعت ساختمان سازی و همچنین محبوب ترین ورق این صنعت تبدیل کرده که روزانه در بازار عرضه، تقاضای بسیاری برای استفاده از این محصول کاربردی در صنعت ساختمان سازی وجود دارد. البته باید گفت که این محبوبیت و این حجم از استفاده گسترده از این ورق توسط تمامی صنایع به دلیل سه خاصیت مهم و ویژگی منحصر بفردی است که این ورق دارا می باشد.

بیشتر بخوانید
ورق استیل 316

سه ویژگی منحصر بفرد ورق استیل 321

۱. مقاومت ورق های استیل 321 در برابر خوردگی: این محصولات دارای میزان مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع خوردگی های محیطی می باشند. و وجود چنین خاصیتی در ورق استیل 321 به دلیل وجود عناصری مانند تیتانیوم در بین عناصر سازنده این ورق بسیار کاربردی می باشد که باعث بوجود آمدن این خواص در آن شده اند. به دلیل وجود این خواص  باعث می‌شود که این ورق در برابر اثرات محیطی مانند رطوبت، اکسیژن و مواد شیمیایی قوی تا حد زیادی مقاوم باشد.

۲. مقاومت ورق استیل 321 در برابر حرارت بالا : این محصول دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و تغییرات دمایی می‌باشد. خاصیتی که آن را به یکی از بهترین انتخاب های مناسب و ممکن برای تمامی صنایعی که تولید کننده قطعات قابل استفاده در دماهای بالا می باشند، نماید. مانند : صنایع پتروشیمی و خودروسازی که از عمده مصرف کنندگان این ورق می باشند. ورق 321 قابلیت کارکرد در دماهای بین 600-900 درجه سانتیگراد را به لطف دارا بودن ویژگی های منحصر بفردش داراست.

۳. خواص شیمیایی ورق استیل 321  : این محصول دارای خواص شیمیایی بسیار مناسبی است. این نوع ورق های استیل دارای مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون و خوردگی ناشی از اسیدهایی مانند اسید سولفوریک و هیدروکلریک و برخی از عوامل تهاجمی محیطی می باشند. این خاصیت موجب گردیده که مانند ورق های دیگر سری ورق های 300 به صورت گسترده در صنایع پتروشیمی و غذایی و صنایع مهم دیگر استفاده گردد.

خرید ورق های استیلی 321

در اصل توجه به کیفیت و قیمت در هنگام خرید است که مهمترین عامل قابل توجه در رابطه با خرید هر کالایی محسوب می گردد. در رابطه با خرید این ورق که با نام ورق استیل 321 در بازار شناخته می شود توجه به این عوامل بسیار مهم می باشد. با توجه به زمینه های کاربردی بسیار حساسی که این ورق در صنایع مختلف دارد، بالاترین کیفیت اولویت اصلی  و بعد سپس میزان قیمت از مهمترین عوامل تعیین کننده در رابطه با خرید این ورق هستند. بنابراین اگر تمایل به خرید این محصول با بهترین کیفیت موجود در بازار جهانی و با بهترین قیمت هستید کافی است تا از طریق شماره های موجود در وبسایت فولاد هفت ویژه اقدام به برقراری تماس با کارشناسان زبده و خبره ما در بخش فروش محصولات نمایید تا بعد از یافتن بهترین نوع ورق مورد نیازتان، و یا شناخت میزان دقیق مورد نیاز شما از ورق استیل 321 ، پس از اطلاع از قیمت و دیگر نکات مهم در صورت تمایل بهترین ورق را با بهترین کیفیت از مجموعه معتبر فولاد هفت ویژن خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
ورق استیل 310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین محصولات

میلگرد استیل 310

میلگرد استیل 310؛ راهنمای خرید با بهترین قیمت

در این مقاله، قصد داریم به شما راهنمایی کاملی برای خرید میلگرد استیل 310 با بهترین قیمت ارائه دهیم. با مطالعه این مقاله، شما با ویژگی‌ها، کاربردها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول آشنا خواهید شد.

آخرین مطالب

محاسبه خاموت و طول آن

محاسبه خاموت و طول آن

در دنیای پیچیده و دقیق مهندسی، داشتن ابزارهای دقیق برای محاسبات، از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از

تماس با ما