ورق استیل 309

ورق استیل 309

ورق استیل 309 ورق استیل یکی از معروف ترین و پرمصرف ترین ورق های استیل می باشد. این ورق با بهترین کیفیت هم اکنون توسط مجموعه معتبر و بزرگ فولاد هفت ویژن در ابعاد ضخامتی : 0.5 تا 20 میلی متر با قیمت بسیار مناسب به شما عزیزان ارائه می گردد.

ورق استیل 309 چیست ؟

این ورق استیل به دلیل مقاومت و عدم تاثیرپذیری از میدان مغناطیسی به عنوان یکی دیگر از انواع ورق های نگیر شناخته می شود که زیر مجموعه فولاد های ضد زنگ آستنیتی نیز می باشد. ورقی بسیار کاربردی است که در صنایع مختلف با دمای بسیار بالا مناسب بوده و به همین دلیل با نام ورق استیل نسوز نیز در بازار نامیده می شود.

ترکیبات شیمیایی و خواص این محصول

عناصر موجود در هر ورق تعیین کننده خواص منحصر بفرد آن آلیاژ می باشد که با تغییر میزان و مقدار هر یک از عناصر سازنده آن آلیاژ می توان خواص مختلفی را برای استفاده از آن محصول در زمینه های متفات بهینه سازی نمود. در این رابطه، مهمترین خواص و ویژگی های مربوط به ورق استیل 309، مقاومت در برابر خوردگی های محیطی و اکسیده شدن و میزان استحکام بسیار بالایی که در برابر تحمل دماهای بالا دارد می باشد و چنین ویژگی هایی است که استفاده از این ورق را در صنایع مختلف مناسب نموده و دلیل ایجاد خواص ذکر شده نیز میزان بالایی از عناصر کروم و نیکلی است  که در ساخت این آلیاژ به کار رفته است. به این صورت که افزایش میزان عنصر کروم در آلیاژ، به بالا رفتن مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیده شدن و تحمل دمای بالا می انجامد. 

میزان تحمل دما این ورق

به صورت کلی، تمامی ورق های استیلی که در دسته بندی سری ورق های 300 یعنی استیل هایی که از نوع آستنیتی و دارای کروم بالایی به میزان %+18 می باشند قادر خواهند بود دماهای بالایی چون بیش از 870 درجه را تحمل کرده و مقاومت بسیاری نیز در مقابل اکسیده شدن داشته باشند که این دو عامل، از مهمترین ویژگی های این ورق استیل می باشند

بیشتر بخوانید
ورق استیل 304

ویژگی های ورق استیل 309

این محصول در کنار مقاومت بسیار بالایی که در برابر اکسیده شدن و تحمل دمای بالا از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است که برای مثال می توان به عناوین ذیل اشاره نمود :

  1. دارای چقرمگی مناسب
  2. برخورداری از جوش پذیری بالا
  3. عدم تاثیر پذیری از میدان مغناطیسی (به آهن ربا جذب نمی شود)

گریدهای ورق استیل 309

این ورق استیل که از مقادیر مناسبی کروم و نیکل برخوردار است، در هر گرید مقدار معین و متفاوتی از مقاومت به اکسیداسیون و تحمل حرارت را داراست و دارای گردیدهای مختلفی می باشد که هر کدام میزان مقاومت و خواص مختص به خود را دارا می باشند از گردیهای موجود در بازار برای این نوع ورق :

  • گرید 321 تا 850 درجه سانتی گراد مقاومت در برابر دما و اکسیده شدن
  • گرید 309 تا 980 درجه سانتی گراد مقاومت در برابر دما و اکسیده شدن
  • گرید 310 تا 1035 درجه سانتی گراد مقاومت در برابر دما و اکسیده شدن
  • گرید 314 تا 1150 درجه سانتی گراد مقاومت در برابر دما و اکسیده شدن

آشنایی با کاربردهای این ورق

این نوع از ورق استیل از ویژگی هایی برخوردار می باشد که باعث استفاده بسیار زیاد از آن در صنایعی که نیاز به استفاده از آلیاژ های دارای مقاومت در برابر حرارت ها و دماهای بسیار بالا دارند، شده است. استفاده از ورق استیل 309 عموما در صنایعی از قبیل صنایع ذیل مرسوم می باشد :

  1. استفاده در صنایع ساخت قطعات کوره ای و پوسته
  2. استفاده در ساخت و تهیه المان های حرارتی
  3. استفاده در ساخت قطعات مختلف موتور هواپیما
  4. استفاده در ساخت قطعات متفاوت موتور جت های نظامی
  5. استفاده در ساخت تجهیزات نفتی و پتروشیمی و تجهیزات گازی
  6. استفاده در ساخت نیروگاه ها و قطعات مختلف نیروگاهی
  7. استفاده در قطعات سیستم اگزوز خودروها و کاتالیزورها
  8. استفاده در ساخت مبدل های حرارتی و …
بیشتر بخوانید
ورق استیل 321

مهمترین کاربردهای ورق های استیل 309

ورق استیل 309

این استیل بسیار کاربردی از خواصی برخوردار است که نیاز مهم صنایعی است که برای تولیدات و محصولاتشان نیاز به آلیاژی بسیار مقاوم در مقابل حرارت بالا و اکسیده شدن دارند. زیرا این نوع از ورق استیل از میزان مقاومت و تحمل بسیار بالایی در مقابل حرارت داراست و از ویژگی های منحصر بفردی مانند : (مقاومت بسیار بالا در برابر سولفیت، مقاومت در برابر نیتریک، مقاومت در برابر نیتریک-گوگرد، لاکتیک و …) برخوردار است که برای تمامی صنایعی که  نیاز مبرم به چنین آلیاژ مقاوم و مستحکمی دارند بسیار مناسب می باشد.

خرید ورق استیل 309 با بهترین قیمت

یکی از مهمترین عوامل که می تواند خرید را به بهترین خرید تبدیل نماید، فاکتور قیمت کالا در خرید می باشد و به این صورت اگر بهترین کیفیت محصول در کنار بهترین قیمت قرار گیرد، می توان گفت که بهترین خرید انجام شده است. برای خرید این ورق استیل با بهترین قیمت نیز می توانید از خدمات مجموعه فولاد هفت ویژن، که یکی از بزرگترین مجموعه های وارد کننده و عرضه کننده انواع ورق استیل و ورق فولادی است استفاده نمایید، پایینترین قیمت برای هر محصول همیشه توسط فروشندگان و عرضه کنندگان عمده اعلام می شود و فولاد هفت ویژن نیز یکی از بزرگترین مجموعه های وارد کننده انواع آلیاژ و ورق های فولادی و استیل است که می توانید بهترین ورق استیل 309 را با بهترین قیمت از طریق فروشگاه آنلاین و یا از طریق برقراری تماس با شماره تماس های موجود در صفحه خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید
ورق استیل 310

نکته مهم در رابطه با این محصول

یکی از نکاتی که همواره باید در رابطه با خرید و استفاده از این ورق بسیار کاربردی مد نظر داشته باشید، این مساله است که ورق استیل 309 مناسب برای استفاده در ساخت تجهیزاتی که قرار است با رطوبت های بالا در تماس باشند و یا استفاده در محیط های دارای رطوبت های بسیار بالا مناسب نمی باشند. زیرا میزان کربن موجود در این آلیاژ باعث شده است که از میزان مقاومت بسیار پایینی در برابر خوردگی رطوبتی برخوار شود.

سخن آخر در رابطه با این محصول
فولاد هفت ویژه همواره در کنار شما عزیزان است تا تمامی نیازهایتان در رابطه با خرید آلیاژها و ورق های استیل و فولادی در کمترین زمان و با بهترین شرایط و کیفیت تامین گردد. توجه به نیازها قبل از خرید، یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در بهبود بهره وری از محصولات می باشد. با شناخت کامل نیاز در پروژه هایتان می توانید مناسب ترین و بهترین ورق استیل را تهیه نمایید. کافی است از طریق شماره های تماس موجود در سایت فولاد هفت ویژه برای برقراری تماس با کارشناسان زبده ما استفاده کرده و با طرح نیازها و زمینه فعالیتتان بهترین نوع ورق استیل و بهترین ورق استیل 309 را با بالاترین میزان کیفیت تهیه نمایید. اعتماد شما سرمایه ما و اولویت فولاد هفت ویژن اخذ رضایت ما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین محصولات

میلگرد استیل 310

میلگرد استیل 310؛ راهنمای خرید با بهترین قیمت

در این مقاله، قصد داریم به شما راهنمایی کاملی برای خرید میلگرد استیل 310 با بهترین قیمت ارائه دهیم. با مطالعه این مقاله، شما با ویژگی‌ها، کاربردها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول آشنا خواهید شد.

آخرین مطالب

محاسبه خاموت و طول آن

محاسبه خاموت و طول آن

در دنیای پیچیده و دقیق مهندسی، داشتن ابزارهای دقیق برای محاسبات، از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از

تماس با ما