ورق استیل 310

ورق استیل 310

ورق 310 یکی از انواع مختلف ورق هایی است که توسط مجموعه فولاد هفت ویژن به شما عزیزان عرضه می گردد . به دلیل دارا بودن خصوصیت های آستینتی ای که در خود دارد، نوعی ورق ضد زنگ بوده و هدف از تهیه و ساخت این محصول، توانایی استفاده از آن در دماهای بسیار بالا می باشد. یکی از خواص بسیار مهمی که در این ورق موجود است، بی تاثیری میدان های مغناطیسی بر روی آن می باشد که باعث شده در زمینه های صنعتی بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار بگیرد.

ورق 310 نسوز

نسوز بودن ورق استیل 310 دارای کربن در حقیقت به این دلیل است که از قدرت استقامت و مقاومتی بسیار بالا در برابر اکسیده شدن تا دمایی نزدیک به 1100 درجه سانتیگراد در زمینه های کاری سیکل ملایم برخوردار است.  یکی از جالبترین و مهم ترین نکات در مورد این ورق نیز، این است که هیچ گاه توسط آهن رباها جذب نمی شود.

آشنایی با ویژگی های ورق استیل 310

این محصول شگفت انگیز که امروزه در زمینه های بسیار مختلفی به دلیل خواص و ویژگی ها و مزایایی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد، در کنار مقاوم بودن مقابل جریان های مغناطیسی، و ضد زنگ بودن از خواص و ویژگی های دیگری نیز برخوردار است که این محصول را به یکی از پر مصرف ترین محصولات در بین ورق های فولادی تبدیل کرده است. ویژگی هایی همچون :

•           دارای مقاومت بسیار بالای ورق استیل 310 در مقابل خستگی حرارتی و گرمایش متناوب تا دمای 1035 – 1055 درجه سانتی گراد.

•           داشتن مقاومت در برابر زنگ زدگی رطوبتی به دلیل داشتن مقدار کروم بسیار مناسب و بالا  

•           داشتن مقاومت و ایستادگی بسیار عالی در مقابل شرایط محیطی اکسید کننده

•           دارای مقاومت بسیار بالا در برابر هجوم  بخارهای ناشی از اسید نیتریک در میزان دماهای معمولی و دارای مقاومت در برابر نیترات ( ذوب شده ) آنهم تا مقدار دمای 425 درجه سانتیگراد.

بیشتر بخوانید
ورق A283

میزان مقاومت در برابر خوردگی

برای درک بهتر مقاومت و اسقامت ورق استیل 310  لازم است بدانید که از مقاومت خوبی در برابر خوردگی در دماهای معمولی برخوردار است، اما این ورق 310 در درجه اول برای ارائه عملکرد خوب و بهینه در دماهای بسیار بالا طراحی شده است و در محیط‌‌هایی با دمای نزدیک به 1100 رجه سانتی گراد،  مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد. در حقیقت این نوع ورق یکی از انواع مختلف و مشتقات استیل ضد زنگ است که به لطف داشتن بیش از 18 درصد کروم، در شرایط سخت و دماهای بالا و خوردگی بر اثر رطوبت بالای محیط از مقاومت بالایی برخوردار است که به شکلی که مقدار کروم موجود در آن باعث شده تا در دمای 900 درجه، بدون نیاز به انجام اکسیداسیون استقامت داشته باشد.

کاربردهای ورق استیل 310

ورق استیل 310 دارای کاربرد های بسیار گسترده‌ای در انواع صنایع و زمینه های مختلف است . در واقع بسیاری از صنایع بدون استفاده از این محصول خارق العاده و کاربردی قادر به ادامه کار خود نیستند و با توجه به اینکه صنایع مصرف کننده این نوع ورق استیل ، صنایع بسیاری مهمی مانند : قطعات کوره، مشعل های نفتی ، سیم های جوشکاری و مبدل های حرارتی و حتی الکترود ها و تمامی لوله های احتراق و صنعت پخت سیمان و … می باشند، این محصول مدتهاست که سهم عظیمی در صنعت دارد . ورق 319 از کاربردهای متنوع دیگری نیز برخوردار است و در زمینه هایی مانند موارد ذیل نیز کاربردهای فراوان داشته و مورد استفاده گسترده قرار می گیرد :

  • استفاده برای ساخت ظروف آشپزخانه
  • استفاده از ورق استیل 310 در صنایع مواد غذایی
  • استفاده در انجام پروژه های لوله کشی عظیم و صنایع مربوط به سرریز شدن ذخایر آبی
  • استفاده گسترده در صنایع نفتی و گازی
  • استفاده از ورق 310 در صنعت تامین انرژی
  • استفاده از آن در صنایع مختلف دارویی
  • کاربرد های فراوان در خودروسازی
  • استفاده در صنعت ساختمان سازی و عمران از ورق استیل 310
  • استفاده در راه آهن و حمل و نقل های شهری و بین شهری و …
  • و کاربردهای فراوانی که در صنعت پتروشیمی و صنایع شیمیایی دارد
بیشتر بخوانید
ورق استیل 309

مواد تشکیل دهنده ورق 310 ضد زنگ

در ساخت ورق استیل 310  از عناصر مختلفی مانند :   ( 1- کربن، 2- سیلیسیوم، 3- منگنز، 4- فسفر، 5- گوگرد، 6- کروم، 7- نیکل )

بهره گیری و استفاده شده است که استفاده از تمامی این عناصر با مقدار مشخص باعث ساخت این محصول بسیار مقاوم و کاربردی شده است، استفاده از این عناصر سازنده برای ساخت ورق 310 مقدار مشخص و معینی دارد که در این بین بیشترین مقدار استفاده را کربن در ساخت ورق ضد زنگ 310 داراست.

چرا باید از ورق 310 استفاده کنیم ؟

در هنگام خرید هر ابزار و یا محصولی، مهمترین عامل نیاز ما به آن است که باعث خرید آن محصول می شود، و در رابطه با ورق ضد زنگ 310 نیز که ورقی استیل و دارای مقاومت بسیار بالا می باشد، دلیل خرید و استفاده از آن خواص و توانایی های این محصول منحصر بفرد است که می تواند نیازهای بسیار گسترده ای را برای ما و در صنایع مختلف تامین نماید، استفاده از این ورق از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که یکی از مهمترین خواص و مزایای استفاده از آن، فرم پذیری بسیار عالی و قابل توجهی است که در جوشکاری با میزان حرارت بسیار بالا دارد. با استفاده از ورق استیل 310 در هنگام اعمال دمای مداوم تا دمامی 1150 درجه سانتی گراد نه تنها انعطاف پذیر و بسیار فرم پذیر می باشد بلکه باعث پایین آمدن گازهای سولفوری نیز می شود و به همین دلیل از آن برای انجام پرداخت های مداوم در دمان 1040 درجه سانتی گراد استفاده می شود.

مهم ترین خصوصیت ورق 310

اگر قرار باشد به صورت خلاصه این ورق استیل را خدمت شما عزیزان معرفی کرده و تنها در یک عبارت و به صورت مختصر از مهم ترین ویژگی اش برایتان سخن بگوییم، در واقع می توانیم از بهترین کاربرد و خصوصیت و ویژگی ای که در این ورق موجود است، یعنی نسوز بودن و استقامت اش در دماهای بسیار بالا نام ببریم. به همین دلیل است که ورق استیل 310 در بازار به اسم استیل نسوز نیز شناخته و نام برده می شود.

بیشتر بخوانید
ورق st52

قیمت ورق 310 استیل

قیمت ورق استیل 310 نیز مانند بسیاری دیگر از محصولات صنعتی با نرخ روزانه دلار محاسبه و اعلام می گردد و موارد تاثیر گذار دیگری نیز در نرخ و قیمت این محصول دخیل می باشند که تمامی این موارد باعث شده تا فولاد هفت ویژن جهت فروش این محصول با قیمت مناسب، فقط از طریق بررسی لحظه ای قیمت جهانی اقدام به اعلام نرخ و قیمت به شما خریداران عزیز نمایند و برای اطلاع از قیمت و دریافت دیگر اطلاعات مهم در رابطه با این محصول، کافی است تا از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان ما در فولاد هفت ویژن تماس حاصل نموده و به صورت کاملا رایگان اقدام به دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم نمایید.

خرید ورق استیل 310

فولاد هفت ویژن مجموعه ای است که با داشتن سابقه ای درخشان و موفق در عرضه انواع ورق های فولادی و آلیاژی در ایران عزیزمان امروزه به یکی از مورد اعتمادترین نامها در بازار تبدیل شده است که کیفیت را در کنار قیمت مناسب و رضایتمندی مشتریان عزیز قرار داده و با قدرت تمام برای تامین نیازهای شما عزیزان در حال ارائه خدمات می باشد، اگر تمایل به خرید این ممحصول را دارید، بی شک فولاد هفت ویژن می تواند بهترین انتخاب شما عزیزان باشد، از طریق شماره تماس های موجود در وبسایت ما می توانید ابتدا از کارشناسان زبده دریافت راهنمایی نموده و پس از مشاهده محصولات در وبسایت فولاد هفت ویژن اقدام به خرید ورق استیل 310 به صورت امن، با قیمت مناسب و کیفیتی بالا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین محصولات

میلگرد استیل 310

میلگرد استیل 310؛ راهنمای خرید با بهترین قیمت

در این مقاله، قصد داریم به شما راهنمایی کاملی برای خرید میلگرد استیل 310 با بهترین قیمت ارائه دهیم. با مطالعه این مقاله، شما با ویژگی‌ها، کاربردها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول آشنا خواهید شد.

آخرین مطالب

محاسبه خاموت و طول آن

محاسبه خاموت و طول آن

در دنیای پیچیده و دقیق مهندسی، داشتن ابزارهای دقیق برای محاسبات، از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از

تماس با ما